2012. március 6., kedd

Hogyan tovább?

Drága Olvasók!

Hamarosan befejeződik az Utolér a múlt. Nem hittem, hogy eljutok idáig, és újra írni fogok. Annyi minden összejött, hogy komolyan elgondolkodtam, jó úton haladok-e. De szerencsére olyan család és barátok állnak mögöttem, akik nem gyerekes ábrándozásnak titulálják az írást. Segítenek és biztatnak.
Nem lehetek elég hálás nekik, értük.

Felkerült az oldalra az Utolér a múlt utolsó előtti fejezete. Mint korábban említettem, a végben benne rejlik a folytatás lehetősége, de ez a feladat már másra, vagy éppen a képzeletetekre vár. Az utam elkanyarodik.

Több könyvötletem is van, amit szeretnék majd veletek megosztani. Arra gondoltam, hogy egy új oldalon kiteszem mindegyik rövid tartalmát, és Ti dönthetitek el szavazással, hogy melyikből kerüljön ki új fejezet. Akár felváltva, akár egy történetből több fejezet egymás után. Rajtatok múlik. Néhány fejezet után szinopszissal szeretném elküldeni az éppen aktuális történetet a kiadóknak. Meglátjuk, mi lesz belőle. Ha elutasítják, akkor is befejezem az új oldalon.

Kommentben megírhatnátok, mi a véleményetek erről a koncepcióról, vagy mit kéne másként csinálni. Minden javaslatot szívesen veszek, akár negatívat is. :D

Köszönöm, hogy eddig kitartottatok mellettem.

Szeretettel:
Nikita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése